Често задавани въпроси
ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ
Тази страница дава отговори на някои от най-често задаваните въпроси, свързани с продуктите на Electrolux.
ПЕРАЛНИ МАШИНИ
1. Мога ли да монтирам перална машина, използвайки връзка само за топла вода?
Не препоръчваме монтирането на перална машина към връзка за топла вода. Технически, всмукателните клапани на пералните ни машини могат да издържат до 65 градуса по целзий, но програмите ни за пране не използват топла вода винаги. Непрекъснатото използване на топла вода води до изпиране с незадоволителни резултати. Също така, машините ни с предно и горно зареждане да специално проектирани за използване на връзка за студена вода.
2. Защо не намирам своята перална машина на този уебсайт?
На сайта са показани само модели от настоящите ни линии. Ако не можете да намерите Вашия модел, то може би той е по-стар или специализиран – молим за повече информация да се обърнете към търговеца, от когото сте закупили уреда си.
3. Колко стара е моята перална машина?
Можете да определите възрастта на Вашата перална машина като погледнете серийния номер на фирмената табелка. Първата цифра обозначава годината на производство, втората и третата – седмицата. Например: 13500016: 35-та седмица от 2001 г.
4. Пералната ми машина изписва код за грешка. Какво означава това?
Кодовете за грешка означават различни неща, в зависимост от проблемите, които срещате. За да откриете конкретния код за грешка и да разберете как да разрешите проблема, молим да позвъните в нашия Национален център за обслужване на клиенти на 0800 46 019 (безплатен номер от цялата страна).
5. Какво означават символите върху пералната ми машина?
Ако не сте сигурни какво означават символите върху пералната Ви машина, винаги можете да направите справка в Ръководството за употреба на уреда. Ако нямате достъп до ръководството можете да изтеглите дигитална версия тук.
6. Защо пералната ми машина има особен мирис?
Това може да е резултат от много неща, например – зависи дали мирисът е неприятен или на изгоряло? За да научите повече за възможните причини за това и начините да предотвратите възникването на проблеми, молим да позвъните в нашия Национален център за обслужване на клиенти на 0800 46 019 (безплатен номер от цялата страна).
7. Пералната ми машина не работи. Към кого да се обърна за ремонт?
Ако не сте успели да се справите с проблема с помощта на колегите от нашия Национален център за обслужване на клиенти, ще се радваме да помогнем като Ви изпратим лицензиран техник. Моля попълнете заявлението си в контактната ни форма.
8. Къде мога да намеря ръководството за употреба на пералната си машина?
Знаейки модела и продуктовия код на уреда, Вие можете лесно на изтеглите ръководство от тук.
СУШИЛНИ
1. Защо не намирам своята сушилня на този уебсайт?
На сайта са показани само модели от настоящите ни линии. Ако не можете да намерите Вашия модел, то може би той е по-стар или специализиран – молим за повече информация да се обърнете към търговеца, от когото сте закупили уреда си.
2. Колко стара е моята сушилня?
Можете да определите възрастта на Вашата сушилня като погледнете серийния номер на фирмената табелка. Първата цифра обозначава годината на производство, втората и третата – седмицата. Например: 13500016: 35-та седмица от 2001 г.
3. Сушилнята ми изписва код за грешка. Какво означава това?
Кодовете за грешка означават различни неща, в зависимост от проблемите, които срещате. За да откриете конкретния код за грешка и да разберете как да разрешите проблема, молим да позвъните в нашия Национален център за обслужване на клиенти на 0800 46 019 (безплатен номер от цялата страна).
4. Какво означават символите върху сушилнята ми?
Ако не сте сигурни какво означават символите върху сушилнята Ви, винаги можете да направите справка в Ръководството за употреба на уреда. Ако нямате достъп до ръководството можете да изтеглите дигитална версия тук.
5. Сушилнята ми не работи. Към кого да се обърна за ремонт?
Ако не сте успели да се справите с проблема с помощта на колегите от нашия Национален център за обслужване на клиенти, ще се радваме да помогнем като Ви изпратим лицензиран техник. Моля попълнете заявлението си в контактната ни форма.
6. Къде мога да намеря ръководството за сушилнята си?
Знаейки модела и продуктовия код на уреда, Вие можете лесно на изтеглите ръководство от тук.
ФУРНИ
1. Как да почиствам фурната си?
Алуминият може да се почиства с обикновен сапун и вода.
2. Защо не намирам своята фурна на този уебсайт?
На сайта са показани само модели от настоящите ни линии. Ако не можете да намерите Вашия модел, то може би той е по-стар или специализиран – молим за повече информация да се обърнете към търговеца, от когото сте закупили уреда си.
3. Колко стара е моята фурна?
Можете да определите възрастта на Вашата фурна като погледнете серийния номер на фирмената табелка. Първата цифра обозначава годината на производство, втората и третата – седмицата. Например: 13500016: 35-та седмица от 2001 г.
4. Фурната ми изписва код за грешка. Какво означава това?
Кодовете за грешка означават различни неща, в зависимост от проблемите, които срещате. За да откриете конкретния код за грешка и да разберете как да разрешите проблема, молим да позвъните в нашия Национален център за обслужване на клиенти на 0800 46 019 (безплатен номер от цялата страна).
5. Какво означават символите върху фурната ми?
Ако не сте сигурни какво означават символите върху фурната Ви, винаги можете да направите справка в Ръководството за употреба на уреда. Ако нямате достъп до ръководството можете да изтеглите дигитална версия тук.
6. Фурната ми не работи. Към кого да се обърна за ремонт?
Ако не сте успели да се справите с проблема с помощта на колегите от нашия Национален център за обслужване на клиенти, ще се радваме да помогнем като Ви изпратим лицензиран техник. Моля попълнете заявлението си в контактната ни форма.
7. Къде мога да намеря ръководството за фурната си?
Знаейки модела и продуктовия код на уреда, Вие можете лесно на изтеглите ръководство от тук.
ПЛОТОВЕ
1. Как мога да свържа своя електрически, керамичен или индукционен плот към електрическата мрежа?
Свързването на плота трябва да се извърши в 2 х 230 (две фази) от квалифициран електротехник.
2. Къде е връзката за газов маркуч на плота ми?
Връзката за газов маркуч е в задната дясна част на печката.
3. Как да почиствам плота си?
Препоръчваме използването на продукти за почистване на керамични повърхности.
4. Защо не намирам своя плот на този уебсайт?
На сайта са показани само модели от настоящите ни линии. Ако не можете да намерите Вашия модел, то може би той е по-стар или специализиран – молим за повече информация да се обърнете към търговеца, от когото сте закупили уреда си.
5. Колко стар е моят плот?
Можете да определите възрастта на Вашия плот като погледнете серийния номер на фирмената табелка. Първата цифра обозначава годината на производство, втората и третата – седмицата. Например: 13500016: 35-та седмица от 2001 г.
6. Плотът ми изписва код за грешка. Какво означава това?
Кодовете за грешка означават различни неща, в зависимост от проблемите, които срещате. За да откриете конкретния код за грешка и да разберете как да разрешите проблема, молим да позвъните в нашия Национален център за обслужване на клиенти на 0800 46 019 (безплатен номер от цялата страна).
7. Какво означават символите върху плота ми?
Ако не сте сигурни какво означават символите върху плота Ви, винаги можете да направите справка в Ръководството за употреба на уреда. Ако нямате достъп до ръководството можете да изтеглите дигитална версия тук.
8. Плотът ми не работи. Към кого да се обърна за ремонт?
Ако не сте успели да се справите с проблема с помощта на колегите от нашия Национален център за обслужване на клиенти, ще се радваме да помогнем като Ви изпратим лицензиран техник. Моля попълнете заявлението си в контактната ни форма.
9. Къде мога да намеря ръководството за плота си?
Знаейки модела и продуктовия код на уреда, Вие можете лесно на изтеглите ръководство от тук.
ОХЛАЖДАНЕ
1. Защо не намирам своя хладилник/фризер на този уебсайт?
На сайта са показани само модели от настоящите ни линии. Ако не можете да намерите Вашия модел, то може би той е по-стар или специализиран – молим за повече информация да се обърнете към търговеца, от когото сте закупили уреда си.
2. Колко стар е моят хладилник/фризер?
Можете да определите възрастта на Вашия хладилник/фризер като погледнете серийния номер на фирмената табелка. Първата цифра обозначава годината на производство, втората и третата – седмицата. Например: 13500016: 35-та седмица от 2001 г.
3. Хладилникът/фризерът ми изписва код за грешка. Какво означава това?
Кодовете за грешка означават различни неща, в зависимост от проблемите, които срещате. За да откриете конкретния код за грешка и да разберете как да разрешите проблема, молим да позвъните в нашия Национален център за обслужване на клиенти на 0800 46 019 (безплатен номер от цялата страна).
4. Какво означават символите върху хладилника/фризера ми?
Ако не сте сигурни какво означават символите върху хладилника/фризера Ви, винаги можете да направите справка в Ръководството за употреба на уреда. Ако нямате достъп до ръководството можете да изтеглите дигитална версия тук.
5. Хладилникът/фризерът ми не работи. Към кого да се обърна за ремонт?
Ако не сте успели да се справите с проблема с помощта на колегите от нашия Национален център за обслужване на клиенти, ще се радваме да помогнем като Ви изпратим лицензиран техник. Моля попълнете заявлението си в контактната ни форма.
6. Къде мога да намеря ръководството за хладилника/фризера си?
Знаейки модела и продуктовия код на уреда, Вие можете лесно на изтеглите ръководство от тук.
АБСОРБАТОРИ
1. Как да почиствам филтрите на абсорбатора си?
Филтрите могат да се почистват в съдомиялна или на ръка – уверете се, че са добре изплакнати и изсушени преди да ги поставите обратно в абсорбатора. Имайте предвид, че филтрите могат да се оцветят в бяло, ако ги почиствате в съдомиялна.
2. Защо не намирам своя абсорбатор на този уебсайт?
На сайта са показани само модели от настоящите ни линии. Ако не можете да намерите Вашия модел, то може би той е по-стар или специализиран – молим за повече информация да се обърнете към търговеца, от когото сте закупили уреда си.
3. Колко стар е моят абсорбатор?
Можете да определите възрастта на Вашия абсорбатор като погледнете серийния номер на фирмената табелка. Първата цифра обозначава годината на производство, втората и третата – седмицата. Например: 13500016: 35-та седмица от 2001 г.
4. Абсорбаторът ми не работи. Към кого да се обърна за ремонт?
Ако не сте успели да се справите с проблема с помощта на колегите от нашия Национален център за обслужване на клиенти, ще се радваме да помогнем като Ви изпратим лицензиран техник. Моля попълнете заявлението си в контактната ни форма.
5. Къде мога да намеря ръководството за абсорбатора си?
Знаейки модела и продуктовия код на уреда, Вие можете лесно на изтеглите ръководство от тук.