Въпрос:
- Уредът не може да се активира / не работи.
- Работят само две готварски зони
- На дисплея за настройката на електрозахранването се появяват съобщения за грешка Е3 или Е311 или Е312 (в някои случаи също така сигнали / бипкания)
- Върху дисплея на настройката на електрозахранването се появява съобщение за грешка Е8 или Е822
- Котлонът се задейства / прегаря предпазителя
Приложимо към:
- вграден индукционен котлон
- самостоятелна готварска печка с индукционен котлон
Решение:
В случай на ново монтиране, горепосочените проблеми указват, че уредът е неправилно монтиран.
Бележка: Ново монтиране означава едно от следните:
- Свързване на нов уред към електрозахранването за първи път.
- Уредът е свързан към различен контакт.
1. Проверете дали идва електрозахранване от контакта.
Проверете дали има електрозахранване в контакта като включите друг уред в него, за да видите дали работи както трябва. Ако контактът не работи, свържете се с квалифициран електротехник, който да помогне за решаването на проблема
2. Проверете предпазителя за евентуални неизправности.
Проверете дали предпазителят е причина за неизправността. Ако предпазителят продължава да изключва, обърнете се към квалифициран електротехник
3. Свържете се с квалифицирания електротехник, който е монтирал уреда.
4. Свържете се с оторизиран сервизен център.
Ако съветите по-горе не решат проблема, препоръчваме да поискате посещение от сервизен техник.
Предупреждение: Не препоръчваме използването на уреда докато проблемът не бъде изцяло решен. Изключете уреда от контакта и не го включвайте отново докато не сте сигурни, че всичко е наред.