Проблем:
- Код за грешка ""F"" се появява на дисплея на индукционния котлон
- Код за грешка ""F1"" се появява на дисплея на индукционния котлон
- Функцията SenseBoil® не работи
- Не може да се активира функцията SenseBoil®
Приложимо към:
- Индукционни котлони с функция SenseBoil®
Решение:
1. Уверете се, че повърхността на котлона е суха
2. Не включвайте зона с празна тенджера върху нея
3. Проверете дали тенджерата, която сте избрали, е подходяща за SenseBoil® като наблюдавате първата сесия за готвене
4. Функцията не работи с чугун и незалепващи готварски съдове, напр. с керамично покритие.
5. Препоръчват се емайлирани стоманени тенджери за постигане на най-добри резултати при варене на картофи.
Съвети:
- Функцията работи най-добре за кипване на вода и приготвяне на картофи
- Уверете се, че общото тегло на водата и картофите не превишава 5 кг
- Различните тенджери дават различен резултат, препоръчват се готварски съдове с правилни размери.
- Направете справка с раздел „Технически данни“ в ръководството на потребителя.
- Използвайте само тенджери със сухи и чисти дъна.
- Избягвайте външни вибрации (напр. от използване на блендер или поставяне на мобилен телефон в близост до уреда) докато функцията работи.
Причина:
- Код за грешка F1 указва, че мощността е твърде ниска поради неподходящ готварски съд или празна тенджера
- Код за грешка F указва, че няма готварски съд в зоната или готварският съд е неподходящ