Проблем
- Плотът не може да се активира или не работи
- Котлонът не работи
- Дисплеят на плочата не показва никакви символи
- Котлонът се включва, но потребителският интерфейс не отговаря/не реагира
Отнася се за
- Индукционни котлони
- Керамични котлони
- Готварски печки
Решение
Ако плочата не работи/не показва никакви символи веднага след свързването, това показва възможна неправилна инсталация.
Проверете дали плочата е правилно свързана към захранването, съгласно инструкциите за монтаж.
Ако плочата спря да работи известно време след инсталирането, моля, проверете причините по-долу, за да отстраните проблема:
1. Изключете уреда от захранването за поне 30 секунди.
Забележка: За да нулирате уреда, изключете го от контакта и изчакайте 30 секунди, преди да го включите отново. При уреди за вграждане, при които не е възможно да изключите уреда от контакта, трябва да го изключите от електрическата мрежа през главното табло (RCD ключ).
2. Уверете се, че не са изминали повече от 10 секунди, откакто сте активирали уреда.
Активирайте отново уреда.
3. Уверете се, че няколко символа не са докоснати едновременно.
Докоснете само един символ.
4. Почистете контролния панел от петна от вода и мазнина.
5. Деактивирайте защитното заключване за деца (символът "L" показва, че заключване за деца е активирано).
Процедурата зависи от модела на уреда. Изтеглете ръководството за потребителя .
6. Деактивирайте функцията STOP+GO.
Вижте пълното описание в ръководството за потребителя, тъй като процедурата зависи от модела на уреда.
7. Деактивирайте демо режима.
8. Свържете се с оторизиран сервизен център.
Ако горният съвет не разреши проблема, препоръчваме да поискате посещение от сервизен инженер.