Проблем:
- Котлонът показва съобщение за грешка ""––""
- Дисплеят на котлонът показва линия
- Прозвучава звуков сигнал, котлонът се изключва
Приложимо към:
- вграден електрически котлон
- самостоятелна готварска печка с електрически котлон
- вграден индукционен котлон
- самостоятелна готварска печка с индукционен котлон
Решение:
1. Съобщението ""––"" указва, че е в действие функция Автоматично изключване.
Функция Автоматично изключване деактивира плочата, ако:
- Всички зони за готвене са изключени
- След включване на плочата не зададете степен на нагряване,
- Разлеете течност или оставите някакъв предмет (съд, кърпа и др.) на командното табло за повече от 10 секунди. Прозвучава звуков сигнал и котлонът се изключва. Отстранете предмета или почистете командното табло.
- Ако котлонът стане твърде горещ (напр. когато водата в тенджерата изври). Оставете зоната за готвене да се охлади преди да използвате отново котлона.
- Не спрете зоната за готвене или промените степента на нагряване. След известно време ""––"" светва и плочата се деактивира.
2. Свържете се с оторизиран сервизен център
Ако съветите по-горе не решат проблема, препоръчваме да поискате посещение от сервизен техник.
Запишете си кода на съобщаваната грешка и го цитирайте, когато искате посещение от техник. Това няма да реши вашия проблем, но ще помогне на техника ни да установи причината за проблема.
- Съобщете код на грешка: НC
Предупреждение: Не препоръчваме използването на уреда докато проблемът не бъде изцяло решен. Изключете уреда от контакта и не го включвайте отново докато не сте сигурни, че всичко е наред.