Проблем:
- Плота показва съобщение за грешка E2
Отнася се за:
- вграден индукционен котлон
- вграден керамичен котлон
Решение:
1. Изключете уреда от захранването за поне 2 часа.
Свържете го и включете отново
2. Свържете се с оторизиран сервизен център
Ако съветите по-горе не решат проблема, препоръчваме да поискате посещение от сервизен техник.
Запишете си кода на съобщаваната грешка и го цитирайте, когато искате посещение от техник. Това няма да реши вашия проблем, но ще помогне на техника ни да установи причината за проблема.
Предупреждение: Не препоръчваме използването на уреда докато проблемът не бъде изцяло решен. Изключете уреда от контакта и не го включвайте отново докато не сте сигурни, че всичко е наред.
Причина:
- Съобщение за грешка Е2 указва грешка в LED осветлението в индукционните котлони, грешка в температурния датчик в тепаняки уреди.