Проблем:
Съдомиялната показва съобщение за грешка i40, i43 или i44.
Приложимо към:
- вградена съдомиялна
- свободностояща съдомиялна машина
Решение:
1. Проверете дали филтрите са чисти
Замърсените филтри понижават дебита на водата, което води до незадоволителни резултати при измиването на съдовете. Регулярно ги проверявайте и почиствайте.
В ръководството на потребителя ще откриете информация, свързана с почистването и поддръжката. Можете да изтеглите наръчника на потребителя тук.
2. Нулирайте вашия уред
- Изключете съдомиялната от контакта, изчакайте 1 минута и я включете отново.
- Можете да изключите захранването и чрез предпазителите на панела / превключвателя за захранване.
- Ако сте издърпали машината и след това сте я върнали обратно на място, важно е да се уверите, че тръбите не са прегънати или притиснати и че кранът е напълно отворен.
- Включете съдомиялната, изберете подходяща програма и я стартирайте.
- Ако цикълът стартира и работи нормално, проблемът е разрешен.
3. Проверете дали уредът показва отново същото съобщение или се е променило
Ако уредът показва различен код за грешка, проверете кода в наръчника на потребителя за помощ при отстраняване на проблем. (Можете да изтеглите наръчник на потребителя тук).
4. Свържете се с оторизиран сервизен център
Ако съветите по-горе не решават проблема, препоръчваме да поискате посещение от сервизен инженер
Внимание: Не препоръчваме използването на уреда, докато проблемът не бъде изцяло решен. Изключете уреда от контакта и не го включвайте отново докато не сте сигурни, че всичко е наред.